14.04.2016/14:56

Piotr i Paweł otwiera testowy market w Nowej Soli

Poznańska firma Piotr i Paweł otworzyła przy ul. Głowackiego 8 w Nowej Soli pilotażowy market sieci. Placówka ma powierzchnię 464 mkw.

W roku 2016 poznański operator planuje uruchomić około 20 placówek, zarówno poprzez rozwój organiczny, jak i pozyskiwanie nowych franczyzobiorców.

Zgodnie z trendami Piotr i Paweł planuje rozwijać swoje kompetencje w obszarze produktów świeżych, funkcjonalnych, asortymentu bio oraz zdrowych dań gotowych. Planowane są również udogodnienia technologiczne, które mają na celu ułatwianie zakupów w supermarketach oraz sklepach internetowych.

Supermarkety Piotr i Paweł to polska sieć założona w 1990 roku Poznaniu. Obecnie pod tym szyldem działa 136 sklepów. Obroty sieci za rok finansowy 2015 wyniosły 2,123 mld zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2014 o 4,4 proc.













Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.