Piotr i Paweł otworzy jeszcze 10 sklepów w 2016 r.
Poznańska sieć supermarketów Piotr i Paweł otworzy w 2016 r. jeszcze ok. 10 supermarketów, poprzez rozwój organiczny i pozyskiwanie nowych franczyzobiorców.
W roku 2016 Piotr i Paweł planuje dalszy rozwój udogodnień technologicznych, które mają na celu ułatwianie zakupów w supermarketach sieci, w tym m.in. rozwój technologii self scanning oraz nową witrynę zakupową dla sklepów internetowych.
Zgodnie z trendami zachodzącymi na rynku i oczekiwaniami konsumentów sieć Piotr i Paweł rozwija kompetencje w obszarze produktów świeżych, funkcjonalnych, asortymentu bio oraz zdrowych dań gotowych.
Od kliku tygodni, klienci wybranych supermarketów w miastach takich jak Poznań, Gdańsk, Łódź czy też Wrocław maja szansę poznać smaki produktów regionalnych. Lokalni dostawcy sprzedają w specjalnie zaaranżowanych strefach Piotra i Pawła swoje produkty, opowiadając o ich wytwarzaniu i zapraszając do degustacji. Projekt nosi tytuł Targowiska Piotr i Paweł, trwa od czwartku do soboty i - jak zapewniają przedstawiciele - sieci cieszy się ogromnym zainteresowaniem konsumentów.
Poznańska sieć supermarketów Piotr i Paweł to polska sieć powstała w Poznaniu, licząca obecnie 135 sklepów. Obroty sieci za rok finansowy 2015 wyniosły 2,123 mld zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2014 o 4,4 proc.
1 komentarz
-
15.09.2016
Czekam na sklep w Wągrowcu, zaraz pod Poznaniem. Poza dyskontami i jedny hipermarketem nie ma u nas sensownych sklepów. Jest dużo klientów w Wielkopolsce, którzy oczekują większego wyboru towarów - a nie dwóch rodzajów ciastek i trzech rodzajów jogurtów (jak w co niektórych sklepach dyskontowych).
7