Piotr i Paweł rusza z nową kampanią reklamową
Sieć rozpoczęła działania reklamowe dla części sklepów w wybranych miastach. Dotyczą one produktów świeżych.
O sprawie informuje portal wirtualnemedia.pl. Platformę komunikacyjną przygotowała agencja Brasil, natomiast za zakup mediów odpowiada agencja Pure Play. Kampania skupia się na produktach świeżych, oferowanych w sklepie. Sieć stworzyła już nawet dwa klipy reklamowe – jeden dotyczący świeżej papryki, drugi świeżych jajek.
Piotr i Paweł został niedawno przejęty przez południowoafrykańską Spar Group. W ramach umowy, obecne sklepy Piotr i Paweł stopniowo będą zmieniać logo na Spar. Do końca 2020 roku rebranding ma objąć 150 placówek. Pierwszy taki sklep ma już niebawem wystartować w warszawskiej galerii Blue City.
3 komentarze
-
08.11.2019
To już tylko pozostały Jajka i papryka...
-
08.11.2019
Nie róbmy z gów.. wydarzenia
-
08.11.2019
LITOSCI
10