08.11.2019/09:52

Piotr i Paweł rusza z nową kampanią reklamową

Sieć rozpoczęła działania reklamowe dla części sklepów w wybranych miastach. Dotyczą one produktów świeżych.

O sprawie informuje portal wirtualnemedia.pl. Platformę komunikacyjną przygotowała agencja Brasil, natomiast za zakup mediów odpowiada agencja Pure Play. Kampania skupia się na produktach świeżych, oferowanych w sklepie. Sieć stworzyła już nawet dwa klipy reklamowe – jeden dotyczący świeżej papryki, drugi świeżych jajek.

Piotr i Paweł został niedawno przejęty przez południowoafrykańską Spar Group. W ramach umowy, obecne sklepy Piotr i Paweł stopniowo będą zmieniać logo na Spar. Do końca 2020 roku rebranding ma objąć 150 placówek. Pierwszy taki sklep ma już niebawem wystartować w warszawskiej galerii Blue City.

Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Gość 08.11.2019

    To już tylko pozostały Jajka i papryka...

  • Mietek 08.11.2019

    Nie róbmy z gów.. wydarzenia

  • Olek 08.11.2019

    LITOSCI

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.