27.10.2017 / 13:37
StoryEditor

Piotr i Paweł wprowadził Gang Świeżaków, zanim zrobiła to Biedronka [GALERIA]

Piotr i Paweł testował świeżaki w swoich sklepach już w 2013 r. (fot. Piotr i Paweł)
Piotr i Paweł testował świeżaki w swoich sklepach już w 2013 r. (fot. Piotr i Paweł)
Piotr i Paweł testował świeżaki w swoich sklepach już w 2013 r. (fot. Piotr i Paweł)
Piotr i Paweł testował świeżaki trzy lata przed Biedronką (fot. Piotr i Paweł)
Piotr i Paweł testował świeżaki w swoich sklepach już w 2013 r. (fot. Piotr i Paweł)
Piotr i Paweł testował świeżaki trzy lata przed Biedronką (fot. Piotr i Paweł)
Piotr i Paweł testował świeżaki w swoich sklepach już w 2013 r. (fot. Piotr i Paweł)
Piotr i Paweł testował świeżaki trzy lata przed Biedronką (fot. Piotr i Paweł)
Piotr i Paweł testował świeżaki w swoich sklepach już w 2013 r. (fot. Piotr i Paweł)
Piotr i Paweł testował świeżaki w swoich sklepach już w 2013 r. (fot. Piotr i Paweł)
Piotr i Paweł testował świeżaki w swoich sklepach już w 2013 r. (fot. Piotr i Paweł)
Piotr i Paweł testował świeżaki w swoich sklepach już w 2013 r. (fot. Piotr i Paweł)
Niewiele brakowało, a bijąca rekordy popularności akcja lojalnościowa z Gangiem Świeżaków, napędzająca wyniki Biedronki, nigdy nie zagościłaby w dyskontowej sieci. Jak się dowiedział portal wiadomoscihandlowe.pl, identyczna akcja, z tymi samymi maskotkami, testowana była wcześniej w supermarketach Piotr i Paweł.

Przypomnijmy, że rok temu, gdy świeżaki wraz z programem lojalnościowym Moja Biedronka zadebiutowały w sieci należącej do Jeronimo Martins, w mediach pojawiły się informacje o t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.11.2025 / 11:14
StoryEditor
Branża dostaw straszy, że 80 proc. konsumentów zrezygnuje z zamawiania jedzenia. Koszty mocno w górę
Kurier (mat. prasowe)

Sektor delivery przekonuje, że nawet 8 na 10 Polaków może zrezygnować z zamawiania jedzenia przez aplikacje, bo koszty dostawy wzrosną ponad dwukrotnie. Ma to być efektem polskich przepisów implementujących tzw. dyrektywę platformową.

Celem dyrektywy jest stworzenie nowoczesnych i przejrzystych ram prawnych. Wprowadzone ma zostać domniemanie stosunku pracy, a także zwiększona przejrzystość algorytmów w zakre...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.11.2025 / 10:24
StoryEditor
Frigo Logistics ze wsparciem NCBR. Firma zainwestuje mocniej w automatykę magazynową
Magazyn Frigo Logistics w Nowym Dworze Mazowieckim (fot. Frigo Logistics)

Frigo Logistics rozpoczyna nowy projekt we współpracy z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju. Celem przedsięwzięcia jest opracowanie i wdrożenie technologii autonomicznej depaletyzacji towarów z wykorzystaniem zielonej energii i zaawansowanych rozwiązań cyfrowych. Inwestycja realizowana jest w ramach programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki w konkursie Ścieżka SMART.

Na rozwój przedsięwzięcia firma pozyskała dofinansowanie z Unii Europejskiej w wysokości prawie 4 mln zł. Całkowity koszt realizacji projektu wyniesie niemal 11 mln. Efektem ma ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. listopad 2025 23:09