27.10.2017/13:37

Piotr i Paweł wprowadził Gang Świeżaków, zanim zrobiła to Biedronka [GALERIA]

Niewiele brakowało, a bijąca rekordy popularności akcja lojalnościowa z Gangiem Świeżaków, napędzająca wyniki Biedronki, nigdy nie zagościłaby w dyskontowej sieci. Jak się dowiedział portal wiadomoscihandlowe.pl, identyczna akcja, z tymi samymi maskotkami, testowana była wcześniej w supermarketach Piotr i Paweł.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • Zuber 01.11.2017

    Pip nawet jakby wprowadził potrójną akcję ze świżakami i nawet i z zakupami za 10 zł to i tak by im to nie pomogło. Lecą w dół od dawna

  • Plac 28.10.2017

    Nie wiem co w tych świerzakach ludzie widzą ,moje dzieciaki tak jak inne pluszaki obejrzały i rzuciły w kąt.Moją piwnica i garaż zawalone są worami z tym i innym badziewiem co dostali od cioci,babci itp

  • tołdi 28.10.2017

    Nie liczy się kto był pierwszy, tylko jaki odniósł efekt. I jak widać, spece od marketingu w PiP nie wyczuli potencjału akcji jak ci od Biedronki i "zyski" przeszły im koło nosa.

  • ja 27.10.2017

    bo w piotrze i pawle robią zakupy ludzie na poziomie, więc nic dziwnego, że nie rzucili się jak bydło na "darmowe" maskotki, za to w biedrze to same tylko takie z horom curkom...

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.