18.09.2019 / 11:37
StoryEditor

Piotr i Paweł zapewnia, że uregulował bieżące zaległości wobec wierzycieli. Co dalej z sanacją?

(fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Sieć Piotr i Paweł w komunikacie rozesłanym w środę do mediów zapewnia, że wszystkie spółki wchodzące w skład grupy kapitałowej uregulowały zaległości wobec wierzycieli w ramach postępowania sanacyjnego, a tym samym "wypełniły przesłanki do realizacji kolejnych etapów restrukturyzacji".

Przypomnijmy, że Piotr i Paweł znalazł się pod ścianą po tym, jak na początku sierpnia Sąd Rejonowy Poznań - Stare Miasto zdecydował o umorzeniu sanacji w jednej z trze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.06.2025 / 12:09
StoryEditor
Lidl startuje z nową usługą. Sieć uruchamia ją w 1000 sklepach jednocześnie
Lidl uruchamia usługę click & collect łączącą sprzedaż online ze sprzedażą offline (fot. Shutterstock)

Lidl coraz odważniej inwestuje w e-commerce i stawia na handel artykułami przemysłowymi. Dowodzi tego usługa click & collect, uruchomiona przez niemiecką sieć na jednym z rynków, dzięki której ma też podskoczyć sprzedaż w placówkach stacjonarnych. Jak Lidl chce ją podkręcić?

Już niebawem klienci Lidla na jednym z rynków będą mogli odbierać artykuły przemysłowe zamówione w sklepie internetowym Lidl w specjalnych skrytkach zainstalowanych w stacjon...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.06.2025 / 12:04
StoryEditor
Netto przechytrzyło fatalną pogodę. Grill dla tych którym świeci słońce, a oferta gazetkowa dla tych, którym pada deszcz
Jak wygląda targetowanie pogodowe w wykonaniu Netto? (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Nieprzewidywalna pogoda coraz częściej staje się realnym problemem dla handlu detalicznego, szczególnie w okresach silnie zależnych od warunków atmosferycznych. Gdy maj zamiast słońca przyniósł chłód i deszcz, sieci handlowe musiały szybko reagować, by nie ponieść strat. Jak jedna z popularnych sieci postanowiła wykorzystać pogodę jako element strategii reklamowej?

Zmieniający się klimat staje się wyzwaniem nie tylko dla producentów żywności, ale coraz częściej także dla detalistów. Maj, który miał być sezonem grillowym, przyniósł deszcze,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. czerwiec 2025 22:47