07.12.2021/15:23

Piotr Idzi, NielsenIQ: W pandemii sprzedaż wędlin paczkowanych napędzały supermarkety i sklepy małoformatowe [KONGRES MIĘSNY 2021]

Podczas pandemii, w 2020 roku jak najbardziej umocnił się trend value for money, umocniły się marki własne, ale zdrowie wybiło się na tę wartość, której przede wszystkim szukali klienci – mówił podczas Kongresu Mięsnego 2021 Piotr Idzi, Business Development Consultant w NielsenIQ.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.