16.11.2020/09:58

Piwna promocja Lidla: tajemnicza awaria uniemożliwia skorzystanie ze zniżki. Kolejny raz

Piwna promocja Lidla rozczarowuje klientów. Okazuje się, że nie wszystkie piwa w butelkach są nią objęte, a klientów przy kasie może czekać niemiła niespodzianka.

Wielu klientów skarży się, że korzystając z lidlowej promocji na 4+4 gratis przy kasie dowiedzieli się, że nie dotyczy ona jednak wszystkich piw. Do kuponu promocyjnego dołączona jest długa lista konkretnych rodzajów piw butelkowych, które biorą udział w promocji. Kłopot w tym, że reklama mówi o wszystkich piwach w butelce. Okazuje się jednak, że klienci sami powinni sprawdzać kody i na tej podstawie dowiadywać się, czy otrzymają rabat na dane piwo. W przeciwnym razie przy kasie może czekać ich niemiła niespodzianka.

O tę sytuację postanowiła zapytać redakcja serwisu wyborcza.pl. - Od rana mieliśmy problemy techniczne w systemie. Natomiast niezwłocznie po zauważeniu usterki podjęliśmy działania, aby ją naprawić. Aktualnie promocja jest realizowana w zaplanowany sposób, udało się naprawić błąd – tłumaczyła Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications Lidl Polska w rozmowie z serwisem.

Problem w tym, że sytuacja nie jest żadną nowością, bo podobnie było np. w maju, kiedy Lidl tak samo zasłaniał się awarią techniczną. – Z uwagi na przejściowe trudności w przypadku niektórych produktów promocja nie naliczała się prawidłowo – tłumaczyła wówczas Aleksandra Robaszkiewicz.

Niestety redakcji wyborcze.pl nie udało się dowiedzieć, jak to możliwe, że te „problemy techniczne” czy „przejściowe trudności” pojawiają się regularnie właśnie wtedy, kiedy klienci chcą skorzystać z atrakcyjnej promocji.

Już po opublikowaniu artykułu w wyborczej.pl Aleksandra Robaszkiewicz wydała oświadczenie, w którym tłumaczy zaistniałą sytuację: w odniesieniu do treści, które ukazały się na Państwa portalu chcielibyśmy poinformować, że przejściowe problemy techniczne kuponów Lidl Plus na piwa dotyczyły 2 na 8 przeprowadzonych w tym roku akcji. W ubiegły piątek promocją objętych zostało 206 indeksów piw z czego problematyczne okazały się być 4. Tym samym 98 proc. klientów korzystających z kuponów promocyjnych wykorzystało je z sukcesem. Klientom, którzy doświadczyli problemów technicznych przydzielamy vouchery równe średniemu rabatowi, które mogli potencjalnie otrzymać. Za wszelkie niedogodności jeszcze raz przepraszamy
 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także