Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

28.11.2016 / 09:00
StoryEditor

Piwne specjalności konkurencją dla lagerów

Piwnych stylów jest tyle, że konsument się gubi. Z pomocą może przyjść dobrze przeszkolony sprzedawca (fot. SSZ)
Piwa specjalne podbijają rynek, choć są daleko w tyle za lagerami. Ale dystans się zmniejsza, bo specjalności rosną po kilkanaście procent rocznie.

Na rynku wciąż króluje lager, czyli – upraszczając – jasne pełne, ale jego pozycja przypomina dziś drużynę piłkarską, która zdobyła już wszystkie mistrzowskie tytuły i straciła ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.04.2024 / 14:56
StoryEditor
14 organizacji apeluje do premiera Donalda Tuska o zmiany w ustawie kaucyjnej. "System całkowicie bezbronny na malwersacje finansowe"
14 organizacji apeluje do premiera Donalda Tuska o zmiany w ustawie kaucyjnej (fot. Konrad Kaszuba)
Grupa 14 organizacji biznesowych apeluje do premiera Donalda Tuska o "pilne wdrożenie niezbędnych zmian w przepisach regulujących system kaucyjny na opakowania po napojach, których obecny kształt jest szkodliwy dla polskiego rolnictwa, przetwórstwa, konsumentów i środowiska".

Jak czytamy w apelu przedsiębiorców, przepisy regulujące wprowadzenie systemu kaucyjnego opakowań po napojach zostały opracowane i przyjęte przez rząd Zjednoczonej Prawic...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.04.2024 / 17:12
StoryEditor
Swarovski w nowym wydaniu. Sieć pokazała swój nowoczesny koncept sklepu po raz pierwszy w Polsce
Salon marki Swarovski w galerii handlowej Westfield Mokotów (fot. mat. prasowe)
Salon marki Swarovski w galerii handlowej Westfield Mokotów (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Salon marki Swarovski w galerii handlowej Westfield Mokotów (fot. mat. prasowe)
Salon marki Swarovski w galerii handlowej Westfield Mokotów (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Salon marki Swarovski w galerii handlowej Westfield Mokotów (fot. mat. prasowe)
Salon marki Swarovski w galerii handlowej Westfield Mokotów (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Salon marki Swarovski w galerii handlowej Westfield Mokotów (fot. mat. prasowe)
Salon marki Swarovski w galerii handlowej Westfield Mokotów (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Salon marki Swarovski w galerii handlowej Westfield Mokotów (fot. mat. prasowe)
Salon marki Swarovski w galerii handlowej Westfield Mokotów (fot. mat. prasowe)
Salon marki Swarovski w galerii handlowej Westfield Mokotów (fot. mat. prasowe)
Salon marki Swarovski w galerii handlowej Westfield Mokotów (fot. mat. prasowe)
Salon marki Swarovski w warszawskiej galerii handlowej Westfield Mokotów zyskał nowy wygląd. To pierwsza tego typu placówka na polskim rynku - zobacz, czym się wyróżnia.

Marka podkreśla, że zmiana wizerunku sklepu to element "wprowadzania nowej koncepcji przestrzeni handlowych na całym świecie". W Polsce na pierwszy ogień poszedł salon w W...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2024 16:57