30.10.2018/08:00

Piwo notuje świetny rok

Dobra pogoda sprawiła, że sprzedaż piwa w tym roku zwiększyła się o 10 proc. w porównaniu do minionego. Producenci mają powody do świętowania - pisze Puls Biznesu.

Producenci w tym sezonie postawili na produkty o wyższej jakości. Pojawiły się nowe piwa smakowe, a także nowe rodzaje piw pszenicznych, porterów, IPA czy produkty bezalkoholowe.

To właśnie piwa bezalkoholowe okazały się prawdziwym hitem. Wzrost sprzedaży w tym roku wyniósł aż 90 proc., ale przyszłość jest obiecująca. Eksperci zastanawiają się, czy piwa bezalkoholowe nie zajmą rynku napojów bezalkoholowych.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.