09.02.2022 / 08:12
StoryEditor

Pizza wciąż jest najchętniej zamawianym jedzeniem z dostawą w skali globalnej

W ramach partnerstwa przewidziane są promocje na produkty Pizza Hut i KFC, które dostępne będą wyłącznie na PizzaPortal.pl (fot. archiwum)
9 lutego przypada Międzynarodowy Dzień Pizzy. Z tej okazji firma Glovo opublikowała garść danych ilustrujących upodobania Polaków zamawiających tę najpopularniejszą potrawę, dostarczaną przez kurierów na całym świecie.

Według raportu Glovo, pizza jest najchętniej zamawianym jedzeniem na całym świecie. W 2021 roku liczba zamówień w Międzynarodowym Dniu Pizzy wzrosła o 260 proc. w stosunku do po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
20.12.2025 / 10:02
StoryEditor
Lidl otworzył luksusową restaurację w Amsterdamie. Dyskont w roli fine diningu
Restauracja Lidla Le Deux (fot. materiały prasowe)

Lidl zdecydował się na ruch, którego mało kto się spodziewał. W centrum Amsterdamu pojawił się lokal serwujący dania kojarzone z najwyższą półką gastronomii. Co stoi za tym projektem i dlaczego wzbudził tak duże emocje wśród gości?

Lidl zaskoczył klientów, uruchamiając elegancką restaurację Le Deux w Amsterdamie. Lokal działa przy ulicy Europaplein 22 i ma charakter pop-upu, co oznacza, że jest dostępny je...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.12.2025 / 17:22
StoryEditor
Fresh Corner rośnie szybciej niż stacje paliw. Jak MOL rozwija convenience w Polsce?
Strefa Fresh Corner na stacji MOL w Polsce

Gastronomia stała się jednym z kluczowych filarów biznesu detalicznego Grupy MOL. Koncept Fresh Corner, rozwijany od dekady na stacjach paliw koncernu, notuje rekordowe wyniki sprzedaży w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej. W Polsce sieć przyspiesza rozwój formatu, zapowiadając dalszą ekspansję i umacnianie pozycji w segmencie convenience food dla kierowców i podróżnych.

Rekordowy rok Fresh Corner w regionie

Mijający rok okazał się najlepszym w dziesięcioletniej historii konceptu Fresh Corner. Na wszystkich stacjach MOL w regionie sprzedano łąc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28. grudzień 2025 16:12