PKN Orlen chce się rozwijać w kanale e-commerce
PKN Orlen zapowiedział rozwój swojego programu lojalnościowego Vitay "w kierunku e-commerce". Giełdowy gigant na razie nie zdradza szczegółów projektu. Wiadomo jedynie, że realizacja tego celu ma nastąpić w ramach strategii grupy rozpisanej na lata 2019-2022.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Najważniejsze informacje z branży;
- Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
- Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
1 komentarz
-
11.07.2019
Jak widać każdy zauważa tu potencjał.. Ja już dawno przeniosłem swój biznes do sieci, dzięki narzędziu od bazo.io mam dostęp większej liczby potencjalnych klientów. Na początku warto korzystać z narzędzi, które pomogą nam zaistnieć.
1