07.12.2018/14:13

PKN Orlen inwestuje w rozwiązania skracające czas obsługi klienta [WIDEO]

Mikołaj Pawlak, Head of Gastronomy & QSR w PKN Orlen w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl opowiada o testowanych przez firmę rozwiązaniach, które przyspieszają obsługę klienta na stacji paliw. Chodzi o projekt Orlen Drive (obsługa w modelu drive-thru), a także samoobsługowe kioski do składania zamówień.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.