PKN Orlen musi gonić Biedronkę. Dyskonter mocno wyprzedza największą sieć stacji paliw
PKN Orlen pochwalił się, że aż 85 proc. oferty na stacjach sieci jest dostarczane przez polskich dostawców. Największa polska firma przegrywa jednak rywalizację z Biedronką, w której sklepach produkty od krajowych producentów to aż 92 proc. oferowanego asortymentu. Orlen będzie musiał nadrobić dystans jeśli chce wizerunkowo przebić największego detalistę na polskim rynku. Płocki koncern zapowiada dalszy pościg i rozwój oferty pod biało-czerwoną flagą.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
4 komentarze
-
09.09.2019
Czy towar wyprodukowany przez duński Sokołów czy chiński Animex jest polski? Jakie są kryteria?
-
09.09.2019
Czy towar wyprodukowany przez duński Sokołów czy chiński Animex jest polski? Jakie są kryteria?
-
05.09.2019
Ehmm, polskich producentów, czy dostawców? ;-) Dostawca może być polski, ale już towar ...
Widać, że nawet branżowi dziennikarze nie kumają czaczy :-) -
05.09.2019
"92-proc. udziałem polskich produktów w asortymencie sieci Biedronka"
aaaa ale według jakiego kryterium?? może słowo lub dwa wyjaśnienia? Przyjęto kryterium, że niemal każdy produkt wyprodukowany na terytorium RP jest "polskim produktem"...
7