03.09.2019/13:55

PKN Orlen przeprowadzi rebranding stacji w Niemczech i Czechach

- Mamy bardzo dużą rozpoznawalność w Polsce, ale już w Czechach czy Niemczech nie. Musi nastąpić unifikacja – powiedział Daniel Obajtek, prezes zarządu PKN Orlen.

W rozmowie z portalem money.pl Daniel Obajtek przyznał, że firmie zależy na budowaniu rozpoznawalności także za granicą. Stąd m.in. decyzja o nawiązaniu współpracy z Robertem Kubicą i zespołem Williams, którego kierowcy starują w wyścigach Formuły 1.

Jednym z elementów wzmacniających wizerunek Orlenu za granicą ma być zmiana loga na stacjach w Niemczech i Czechach, gdzie sieć ma obecnie swoje stacje po szyldem Star oraz Benzina. – Będziemy szli w kierunku rebrandingu, ale w momencie, gdy będziemy przeświadczeni, że nasza rozpoznawalność nie wpłynie na sprzedaż – powiedział prezes Obajtek, zaznaczając, że już niedługo na zagranicznych stacjach już niedługo będzie można zobaczyć charakterystycznego orzełka, będącego symbolem największej polskiej firmy.

Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Batman 24.09.2019

    W Polce mogą być kauflandy, carefury, lidle i Polacy za tym szaleją. Czesi czy Niemcy na słowo polska firma organizują bunt i strajk. I to jest ta europejska równość...

  • PO-PiS 05.09.2019

    Tam sa ugruntowane marki Star (ekonomoczna) i Benzina. Budowanie od nowa marki Orlen to absurd, nie sprawdzila sie tam. Bujda pod Kubice.
    A Lotos i Ruch - latanie budzetu Panstwa.

  • Mark 04.09.2019

    W Niemczech gdy BP przerobiło się na Orlen, obroty spadły na dno. Szybko przeszyldowali się na STAR.
    Lepiej zrobić porządne badania zanim coś zrobi się na obcych rynkach.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.