PKN Orlen przeprowadzi rebranding stacji w Niemczech i Czechach
- Mamy bardzo dużą rozpoznawalność w Polsce, ale już w Czechach czy Niemczech nie. Musi nastąpić unifikacja – powiedział Daniel Obajtek, prezes zarządu PKN Orlen.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
3 komentarze
-
24.09.2019
W Polce mogą być kauflandy, carefury, lidle i Polacy za tym szaleją. Czesi czy Niemcy na słowo polska firma organizują bunt i strajk. I to jest ta europejska równość...
-
05.09.2019
Tam sa ugruntowane marki Star (ekonomoczna) i Benzina. Budowanie od nowa marki Orlen to absurd, nie sprawdzila sie tam. Bujda pod Kubice.
A Lotos i Ruch - latanie budzetu Panstwa. -
04.09.2019
W Niemczech gdy BP przerobiło się na Orlen, obroty spadły na dno. Szybko przeszyldowali się na STAR.
Lepiej zrobić porządne badania zanim coś zrobi się na obcych rynkach.
9