15.05.2019/12:06

PKN Orlen zadowolony z trwającego od pół roku pilotażu Orlen Drive

Mija pół roku, odkąd na MOP Michałowice koło Wrocławia uruchomiona została pierwsza, testowa stacja paliw Orlen Drive, z ofertą stacyjną dostępną bez wysiadania z samochodu. Z tej okazji państwowy gigant pochwalił się jej wynikami.

Firma zdradziła, że poprzez Drive Thru oraz kioski multimedialne dokonano już ponad 20 tys. transakcji. Orlen wyliczył, że co siódmy klient stacji skorzystał z oferty bez wysiadania z samochodu.

Średni czas, jaki klient poświęcić musiał na skorzystanie z oferty Orlen Drive bez wysiadania z samochodu, wyniósł 246 sekund. Orlen pochwalił się też, że poprzez Drive Thru sprzedano prawie 250 tys. litrów paliwa.

Co istotne, sprzedaż poprzez Drive Thru i kioski multimedialne okazała się o ponad 35 proc. większa niż w kasie tradycyjnej.

- Wyniki pokazują, że nasi klienci doceniają innowacyjne rozwiązania - komentuje PKN Orlen.

Najpopularniejsze produkty zamawiane na MOP Michałowice przez Drive Thru na stacji Orlenu to - raczej bez zaskoczenia - hot-dog, kawa oraz napój energetyczny Verva Mojito.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.