Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

10.03.2016 / 13:53
StoryEditor

Plan Morawieckiego stawia trafną diagnozę. Polskie firmy muszą być ekspansywne

Mateusz Morawiecki, minister rozwoju i wicepremier ()
Plan Morawieckiego jest dobry w sferze diagnozy. W sferze narzędzi do realizacji, nie chcę stawiać minusów, ale mamy tu same znaki zapytania. Brakuje wyjaśnienia jak to wszystko zrobić – tak przedstawione założenia komentuje prof. Witold Orłowski.

- Plan Morawieckiego ma jeden poważny plus – ten, że powstał i postawił diagnozę, która nie przez wszystkich jest podzielana, ale jednak w znacznej mierze większość z nas się z ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.10.2025 / 16:04
StoryEditor
Francesco Mutti, prezes Mutti: Nie koncentrujemy się na pozycjach rynkowych. Te są wynikiem dobrze wykonanej pracy
Naszym priorytetem jest umocnienie pozycji w Europie, ze szczególnym uwzględnieniem kilku kluczowych rynków, takich jak Polska oraz szerszy region CEE.- mówi Francesco Mutti (fot. Giacomo Terracciano Studio)

Mutti jest liderem rynku produktów pomidorowych w Europie. Prezes firmy, Francesco Mutti, w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl zdradza plany jej dalszej zagranicznej ekspansji, które obejmują także Polskę. Wyjaśnia, dlaczego Mutti zdecydowało się wejść na nasz rynek oraz opisuje jego specyfikę. Mówi o sytuacji w kategorii przetworów pomidorowych oraz o tym, dlaczego marki własne są wyzwaniem dla takich graczy jak Mutti.

Z tego tekstu dowiesz się:

  • Jak wyglądają plany i priorytety zagranicznej ekspansji firmy Mutti?
  • Jakie miejsce w strategii Mutti zajmuje Polska? 
  • Dlaczego firma Mutti ...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.10.2025 / 16:36
StoryEditor
Zmiany w zarządzie giganta mięsnego. Jak wiceprezesi chcą rozwijać Sokołów S.A.?
Zmiany w zarządzie giganta mięsnego. Nowymi wiceprezesami zostali Piotr Żehaluk (po lewej) oraz

W Zarządzie firmy Sokołów S.A. doszło do ważnych zmian personalnych. Jeden z największych producentów mięsa w Polsce ma dwóch nowych wiceprezesów. Są nimi: Michał Misterski i Piotr Żehaluk. Jak chcą rozwijać mięsnego giganta?

W artykule przeczytasz:

  • Kto odszedł z zarządu Sokołowa ?
  • Michał Misterski – nowy wiceprezes ds. finansowych w Sokołowie S.A.
  • Piotr Żehaluk nowym wiceprezesem Sokołowa S.A. odpowiedzialnym za produkcję i rozwój
  • Zmiany również w marketingu i sprzedaży Sokołowa
  • Sokołów to jeden z największych producentów mięsa w Polsce. Marka Sokołów – jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek mięsnych w Polsce

Z zarządu Sokołowa odchodzą Kazimierz Kisiel i Janusz Jastrzębski

Od 1 października 2025 r. Sokołów S.A., jeden z największych producentów mięsa w Europie środkowej ma dwóch nowych wiceprezesów. Pierwszy z nich ma zająć się kwestiami finansowymi spółki, a drugi odpowiada za produkcję i rozwój holdingu.

– Serdecznie dziękuję Januszowi Jastrzębskiemu – dotychczasowemu wiceprezesowi zarządu ds. finansowych oraz Kazimierzowi Kisielowi – dotychczasowemu wiceprezesowi zarządu ds. produkcji i rozwoju. Ich wkład w rozwój naszej firmy jest trudny do przecenienia. Ich profesjonalizm, zaangażowanie i bogata wiedza w wymierny sposób przyczyniły się do osiągnięcia licznych biznesowych celów – podkreśla Przemysław Gostkiewicz, prezes firmy Sokołów S.A.

Michał Misterski – nowy wiceprezes ds. finansowych w Sokołowie S.A.

Nowym wiceprezesem ds. finansowych w firmie Sokołów S.A został Michał Misterski. Na tym stanowisku zastąpił Janusza Jastrzębskiego, który pełnił tę funkcję od powstania Grupy Sokołów.

Michał Misterski ma duże doświadczenie, także zdobyte w innych firmach z branży FMCG, takich jak Stock Spirits Group oraz Lisner. Wcześniej pełnił m.in. funkcję Business Development Managera w firmie Cemex.

Sokołów w swoim komunikacie podkreśla, że Michał Misterski posiada umiejętności m.in. z zakresu negocjacji, planowania biznesowego, strategii marketingowej i analizy finansowej. Ukończył studia MBA na uczelni INSEAD – The Business School for the World.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 72% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. październik 2025 08:55