01.04.2021/17:37

Platforma zakupowa Erli.pl decyduje się na współpracę z agencją mediową Spark Foundry

Spark Foundry, agencja należąca do Publicis Groupe, zajmie się obsługą mediową nowej platformy zakupowej Erli.pl. Agencja została wybrana w drodze przetargu. 

– Współpraca ze Spark Foundry to kolejny etap rozwoju Erli.pl. Już za moment rozpoczynamy szeroką kampanię marketingową. Będziemy docierali do Polaków zarówno przez telewizję, jak i kanały digitalowe. Dynamicznie się rozwijamy i chcemy współpracować z profesjonalnymi partnerami, którzy skutecznie pomogą nam realizować nasze cele – mówi Adam Ciesielczyk, Prezes Erli.pl.

I dodaje: – Wierzę, że współpraca z agencjami, takimi jak MSL czy Spark Foundry, które funkcjonują w ramach jednej Grupy Publicis, wpłynie pozytywnie na sprawną i efektywną komunikację przy projektach realizowanych dla naszego marketplace’u – mówi Adam Ciesielczyk, prezes Erli.pl.

W ramach nawiązanej współpracy, agencja mediowa Spark Foundry będzie odpowiedzialna za strategiczne planowanie oraz zakup kampanii w telewizji i digitalu. Do zadań agencji należy doradztwo w zakresie prowadzenia skutecznej komunikacji marketingowej, zwłaszcza w kontekście launchu mediowego, planowanie i zakup działań wizerunkowych (kanały online i offline). 

Obowiązki Spark Foundry obejmują również wsparcie w obszarze performance a także przeprowadzanie badań konsumenckich. Pierwsza wspólna kampania planowana jest jeszcze w kwietniu.

– Wygrana w przetargu to z pewnością zasługa całego zespołu i naszych rekomendacji, które bazujemy na unikalnych narzędziach Grupy Publicis oraz bazie benchmarków pochodzącej z modelowań ekonometrycznych i badań konsumenckich. Erli.pl jako nowy marketplace na polskim rynku, jest atrakcyjną alternatywą dla popularnych platform e-commerce – komentuje Beata Szcześniak, General Manager Spark Foundry. 

– Bardzo się cieszymy, że właśnie taki Klient powiększa nasze portfolio, a jako agencja kierująca się ideą Spirit of Startup potrafimy i w dodatku bardzo lubimy pracować dla Klientów, którzy „challengują” rynek, ponieważ działamy w ten sam sposób – komentuje Beata Szcześniak.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także