31.10.2020/23:52

PMR: Dwie trzecie Polaków chodzi do Biedronki przynajmniej raz w tygodniu. Inne sieci daleko w tyle

Z badania przeprowadzonego przez ekspertów firmy badawczej PMR wynika, że aż 67 proc. Polaków przynajmniej raz w tygodniu robi zakupy w sklepach sieci Biedronka. Do Lidla chodzi mniej niż połowa.

Dane pochodzą z kwietnia tego roku. Uwzględniono w nich również sieci Pepco oraz Kik. Jednak w ich przypadku, ze względu na asortyment, konsumenci nie odwiedzają ich codziennie równie często jak dyskontów spożywczych.

Częstotliwość wizyt w dyskontach (fot. PMR)

Agencja PMR przeanalizowała także sposób zakupu produktów dekoracyjnych. Wynika z mich, że jedna na trzy osoby odwiedzające sklepy Biedronka kupiła w nich artykuły dekoracyjne. W przypadku, sieci Lidl wskaźnik ten wyniósł 28 proc. Oferta wyposażeniowa sieci dyskontów Netto i Aldi pozostaje skromniejsza, artykuły dekoracyjne kupiło tam odpowiednio 18 i 13 proc. klientów

Silniejsza jest w tym segmencie pozycja dyskontów niespożywczych. W przypadku sieci Pepco, nawet więcej respondentów wskazało zakup w sklepach tej marki artykułów dekoracyjnych (59 proc.) aniżeli drugiej w kolejności odzieży damskiej (54 proc.), choć należy założyć różną częstotliwość zakupów w tych kategoriach. Artykuły dekoracyjne były też największą kategorię w sklepach Action i Tedi – jak podkreśla PMR w pierwszym półroczu 2020 roku odwiedziło je odpowiednio 19 i 12 proc. Polaków.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • John 01.11.2020

    Do Lidla , Kauflandu i Rossmanna NIE CHODZĘ . Wolę Biedronkę i DINO .

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także