19.07.2019 / 13:20
StoryEditor

Poczta Polska rozwinie ofertę spożywczą i gastronomiczną. Chce sprzedawać kanapki i lody [TYLKO U NAS]

(fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Rozwój kącika gastronomicznego z automatami kawowymi, wprowadzenie oferty food-to-go, sprzedaż kanapek i lodów - to wszystko, jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, ma w planach Poczta Polska. Państwowy gigant nie zacznie natomiast sprzedawać alkoholu.

Żywność od kilku lat staje się coraz istotniejszym elementem w ofercie placówek Poczty Polskiej. Firma sprzedaje produkty impulsowe, słodycze, napoje gazowane i niegazowane, ale...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.10.2025 / 18:56
StoryEditor
Drogerie DM w Polsce: Trzy lata ekspansji i ambitne plany rozwoju
Sklep sieci drogerii DM w Polsce

DM Drogerie Markt, największa pod względem sprzedaży sieć drogerii w Europie, rozpycha się na polskim rynku. Po trzech latach obecności w Polsce, firma ogłasza ambitne plany dalszej ekspansji, stawiając na rozwój sieci sklepów stacjonarnych oraz innowacyjną strategię omnichannel.

Drogerie DM chcą podbić całą Polskę

Sieć DM rozpoczęła działalność w Polsce w kwietniu 2022 roku. Dziś, w październiku 2025 roku, siec ma 66 drogerii w Polsce. Ostatnie ot...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.10.2025 / 13:39
StoryEditor
UOKiK uderza w Bunge. Producent oleju Kujawskiego dostał zarzuty w sprawie wykorzystania przewagi kontraktowej
Prezes UOKiK postawił spółke Bunge Polska (producentowi oleju Kujawski) zarzuty wykorzystywania przewagi kontrakttowej w relacjach z rolnikami (fot. Shutterstock)

Prezes UOKiK postawił zarzuty nieuczciwego wykorzystywania przewagi kontraktowej spółce Bunge Polska. Dotyczą one postanowień umownych, w których producent oleju Kujawskiego przerzucał na rolników ryzyko związane z działaniem siły wyższej, takiej jak susza, przymrozki czy gradobicia.

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zebrał materiał dowodowy wskazujący, że spółka Bunge Polska (jeden z największych producentów tłuszczów roślinnych w kraju, znany...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. październik 2025 00:20