19.07.2019/13:20

Poczta Polska rozwinie ofertę spożywczą i gastronomiczną. Chce sprzedawać kanapki i lody [TYLKO U NAS]

Jacek Zmorek, dyrektor biura zarządzania siecią i sprzedażą dla klienta detalicznego w Poczcie Polskiej, pytany o kolejne kategorie spożywcze, jakie firma może wprowadzać do swoich placówek, zapewnia, że PP nie będzie sprzedawać alkoholu.

- Był natomiast pomysł z zamrażarkami wypełnionymi lodami, ale jeszcze tego nie zmaterializowaliśmy. Była rozważana taka koncepcja i być może będzie to kolejna kategoria - zdradza Zmorek. Jak wyjaśnia, firma poszukuje chciałaby sprzedawać lody w modelu, w którym to zewnętrzny dostawca samodzielnie dostarczałby produkty do zamrażarki, bez potrzeby angażowania w ten proces pracownika placówki pocztowej.

Oferta handlowa Poczty Polskiej z roku na rok generuje coraz większe obroty - w zeszłym roku było to już 420 mln zł, a plan na obecny rok zakłada 0,5 mld zł. Należy jednak pamiętać, że artykuły spożywcze stanowią zaledwie niewielką część asortymentu handlowego Poczty Polskiej. Większą wagę w obrotach stanowią produkty okołopocztowe (jak koperty), oferta kulturalna (książki, gazety, multimedia), zabawki, artykuły dla dzieci i produkty okolicznościowe.

Dodaj komentarz

3 komentarze

  • prezespolin 01.08.2019

    Żałosny Zmorku - a kysz... usuń się z widoku czym prędzej.

  • Ken 23.07.2019

    To musi być kiepski i ponury żart.

  • ktośtamnapewno 20.07.2019

    Żabka też próbowała się przebić w niedziele, teraz kawa i inne takie powodują że jest otwarta w niedzielę. Poczta Polska idzie w strony Żabki a inne sklepy się przebiją i będzie większość otwarta. Firmy są chytre. A inni nie potrafią tego zrozumieć.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.