17.01.2019/13:55

Poczta Polska zwiększa sprzedaż zabawek i książek

Książki są coraz chętniej kupowane przez klientów Poczty Polskiej. Wśród towarów cieszących się dużym powodzeniem są także gry i zabawki dla dzieci. W 2018 roku sprzedaż tego typu asortymentu wygenerowała blisko 30 proc. przychodów z działalności handlowej Poczty.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • aaaaaaaa 13.03.2019

    myślałam,że to księgarnia, nie wygląda na pocztę,

  • Listonosz 19.01.2019

    Dokładnie Maciej786. Albo sami listonosz pod naciskiem kierownictwa wciskają te rzeczy starszym ludziom na rejonie. Bo sprzedaż trzeba wyrobić. A starsze babcie lubią swojego listonosza i kupią. Młodsi nie chcą kupować od listonosza bo cena jest kosmiczna i w kiosku będzie taniej, już nie wspominając o internecie. Pozdro

  • MAciej786 19.01.2019

    Jasne. Tylko. że sporą część tej sprzedaży generują pracownicy poczty, którzy pod naciskiem przełożonych sami kupują dodatkowy asortyment aby wyrobić "normę"

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.