Polacy bardzo lubią automaty samoobsługowe [RAPORT]
Zdecydowana większość dorosłych polskich konsumentów (86 proc.) korzystała z samoobsługowych automatów. Najczęściej są to automaty z kawą (83 proc.) i napojami (75 proc.), ale już na trzecim miejscu lokują się automaty paczkowe (69 proc.) – nawet nieznacznie wyprzedzając biletomaty komunikacji miejskiej (67 proc.).
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
- Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
- Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
1 komentarz
-
09.04.2019
Polacy akurat wbrew wielu pozorom, mocno akceptują nowinki technologiczne lub innowacyjne pomysły (Zarówno młode jak i stare "komunistyczne" pokolenie).
Polska pod tym względem szczerze mówić jest równa Japonii i odbiega do przodu reszcie Unii.
1