Polacy coraz chętniej kupują w zagranicznych e-sklepach
Polacy najszybciej w Europie przekonują się do zakupów w zagranicznych e-sklepach. W 2016 r. liczba rodaków, którzy zamówili coś online zza granicy, wzrosła o 12 punktów procentowych w porównaniu z 2015 r. Niestety w drugą stronę nie jest tak różowo. Polskie e-sklepy wciąż z obawą podchodzą do sprzedaży transgranicznej.
Pozostało jeszcze 89% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
24.01.2017
Polskie sklepy internetowe obawiają się konkurencji, ponieważ rynki zagraniczne są zazwyczaj większe i bardzie rozbudowane niż polski. Polacy z trudem decydują się na ekspansję swoich e-biznesów, ponieważ nie znają rynku lub języka w wystarczającym stopniu. Czasami wystarczy jednak zwrócić się o pomoc do profesjonalistów. Sama skorzystałam z firmy Nowe Kolory, która zajęła się prawie wszystkimi aspektami ekspansji mojego e-sklepu i do dzisiaj korzystam z ich usług przy kontakcie z zagranicznymi klientami. Rynki zagraniczne stanowią ogromną szansę dla sklepów internetowych, dlatego warto rozwijać swoją firmę.
3