02.09.2016/08:53

Polacy coraz częściej sprawdzają skład produktów

Co dziesiąta osoba robiąca zakupy w sklepach stacjonarnych i 33 proc. kupujących produkty spożywcze online zwraca uwagę na ich skład – wynika z badania TNS Shopper DNA 2016.

W e-zakupach spożywczych liczą się nie tylko opisy widniejące na artykułach, ale także ich ceny. Konsumenci przywiązują ponadto wagę do porównywania produktów.

W naszym kraju nadal dobrze mają się gazetki promocyjne. Dla części kupujących to ważne źródło informacji – 16 proc. Polaków regularnie przegląda je przed zakupami spożywczymi. I choć rośnie liczba zainteresowanych mobilną dystrybucją gazetek, czy aplikacjami zawierającymi promocje, to starzejące się społeczeństwo gwarantuje, że gazetki z dnia na dzień nie znikną z naszych skrzynek pocztowych.

Z roku na rok zwiększa się grupa kupujących przez internet – głównie produkty niespożywcze – bo codzienne zakupy spożywcze online w Polsce są nadal nowinką. Szacuje się, że tego typu zakupy choć raz zrobiło tylko 4 proc. polskich internautów. Szczególnie cenią sobie oni szeroki asortyment i szybkość zakupów.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.