01.06.2021/10:09

Polacy lubią kefiry i maślanki. Rośnie rynek napojów mlecznych fermentowanych

W ostatnich latach rynek napojów mlecznych fermentowanych wzrasta. Trend ten najmocniej widać w kategorii kefirów. Dowodem są chociażby nowe marki, które pojawiają się na sklepowych półkach.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Konsument kefiru 01.06.2021

    Nie liczy się ilość ale jakość. Jako smakosz kefirów i ich namiętny producent w zaciszu czterech ścian własnego mieszkania z ziaren kefirowych, również często sięgam po sklepowe produkty i z ubolewaniem stwierdzam, że na półkach lad chłodniczych jest coraz więcej dziadostwa, które z kefirem jedyne co ma wspólne to nazwa. Jeżeli w danym produkcie mamy mleko w proszku mające na celu uzyskanie bardziej gęstej konsystencji "kefiru", to nie ma mowy o żadnym kefirze tylko jakiejś jego imitacji bo taki produkt wokół prawdziwego kefiru nawet nie stał.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także