Polacy lubią kefiry i maślanki. Rośnie rynek napojów mlecznych fermentowanych
W ostatnich latach rynek napojów mlecznych fermentowanych wzrasta. Trend ten najmocniej widać w kategorii kefirów. Dowodem są chociażby nowe marki, które pojawiają się na sklepowych półkach.
Pozostało jeszcze 97% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
01.06.2021
Nie liczy się ilość ale jakość. Jako smakosz kefirów i ich namiętny producent w zaciszu czterech ścian własnego mieszkania z ziaren kefirowych, również często sięgam po sklepowe produkty i z ubolewaniem stwierdzam, że na półkach lad chłodniczych jest coraz więcej dziadostwa, które z kefirem jedyne co ma wspólne to nazwa. Jeżeli w danym produkcie mamy mleko w proszku mające na celu uzyskanie bardziej gęstej konsystencji "kefiru", to nie ma mowy o żadnym kefirze tylko jakiejś jego imitacji bo taki produkt wokół prawdziwego kefiru nawet nie stał.
6