01.12.2016/09:46

Polacy na mobilnych smart zakupach. Klienci chcą spersonalizowanych ofert promocyjnych

Klienci, dokonujący zakupów przy użyciu smartfonów, wymagają szybkiej i komfortowej obsługi. W zamian za udostępnianie swoich danych w aplikacjach mobilnych, chcą płacić mniej, niż pozostali konsumenci. Od sieci handlowych oczekują również dodatkowych gratyfikacji za lojalność i spersonalizowanych ofert promocyjnych.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.