04.02.2020/09:34

Polacy najbardziej lubią zakupy w Rossmannie. Biedronka ze spektakularnym spadkiem w rankingu

Globalna firma doradcza OC&C Strategy Consultants, światowy lider doradztwa dla branży retail i consumer, opracowała kolejną edycję rankingu najlepiej ocenianych sieci handlowych w Polsce. Zwycięża Rossmann, online wchodzi w offline, a Biedronka i Zara zaliczają spektakularne spadki. Dlaczego?

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Obywatel Polski i Patriota 19.11.2020

    Polacy do polskich sklepów !!! Co za idiotyzm
    1. Pieniądze nie mają obywatelstwa
    2. Konsument ma prawo do wyboru i wybiera ofertę, która najbardziej mu odpowiada (cena, jakość, bliskość, dostępność, promocja itp.)
    3. Z powszechnej wiedzy, w przypadku Biedronka 99,99% pracowników spośród ponad 60.000 to Polacy posiadający pracę, najlepszy pakiet socjalny, bardzo konkurencyjnego poziomu wynagrodzenia w porówaniu z rynku, bezpieczenstwo wypląta wynagrodzenie zawsze i na czas kazdego miesiące, premię roczną, premię za brak nieobecność w pracy i premię za wynikami na poziomu lokalne

    Jestem zatem przekonany, że tak bezpieczne i dobre miejsce pracy NIE jest dostępne w większości „polskich sklepów”
    Wiem, że dla niektórych lepiej wrócić do czasów PRL-u, ale tak nie będzie ...

  • ZAWIEDZIONY 08.02.2020

    Co z towarem drugiej jakości sprowadzanych do Polski z UNI i nas trują ,Powinny już dawno być oznaczone,produkty spożywcze ,Czerwony produkt wyprodukowany z samej chemii,pomarańczowy z dodatkiem chemii,zielony naturalny produkt..Nie wszyscy maja dobry wzrok i znają się na składnikach.Co z produktami z Lidla inne składy w produktach w Niemczech inne w Polsce. W Brukseli.nikt nie skarży.

  • Polski klient. 05.02.2020

    Spadek Biedronki!! Może wreszcie Polacy się ockną i poznają prawdę o tej sieci,która nie dość ,że nie jest polska to już dawno przestała być tanią siecią. Jeszcze tylko reklamy trzymają ich przy świadomości ,że sporo ludzi ma takie przeświadczenie. A może to początek powrotu Polaków do polskich sklepów. Ale kto ma im uświadomić, które to polskie? TVP nic nie robi w tej sprawie,bo prezes woli kasę z reklam.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.