Polacy pokochali zakupy w zagranicznych sklepach internetowych
E-commerce w Polsce wciąż osiąga dwucyfrowe wzrosty. Już 57 proc. internautów kupuje w sieci, w tym 50 proc. z użyciem laptopów i komputerów stacjonarnych, a 1/3 z wykorzystaniem smartfonów. 33 proc. internautów jest online codziennie lub prawie codziennie, a kolejne 18 proc. deklaruje, że jest online cały czas - wynika z danych e-Izby oraz Mobile Institute.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Najważniejsze informacje z branży;
- Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
- Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
1 komentarz
-
29.06.2021
Nic dziwnego. Wygoda, zakupy robisz o której chcesz, towar ci przyjeżdża szybko, pod dom. Do tego w sklepach można naprawdę bezpiecznie i wygodnie płacić. Ja na przykład płacę sobie Twisto, to mój sposób do dodatkową gotówkę. Dzięki temu nie nadwyrężam sobie budżetu. Myślę, że to spoko sprawa
6