21.11.2017/13:20

Polacy racjonalizują wydatki świąteczne – wynika z badania Deloitte. Co to może oznaczać dla handlu?

Mimo utrzymującego się optymizmu konsumenckiego, tegoroczne święta Polacy wyprawią za średnio 882 zł, zamierzając przeznaczyć na ten cel zaledwie 2 proc. więcej niż rok wcześniej – dowodzi najnowsza edycja międzynarodowego badania „Zakupy świąteczne 2017” przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • dariko 28.11.2017

    Dobrze, że ludzie mysla o tym by nie wydac wieej niż maja. Oby tak zrobili tez fizycznie bo potem nie splacaja tych kredytow, pozyczek, rat i robi się problem, ze nie maja czym zaplacic za prad, usługi podstawoe i dziwia się potem

  • milenials 21.11.2017

    Ja na swieta na pewno nie kupie nikomu prezentu z napisem "wyprodukowano dla...". Wole zamowic prezenty przez internet, a nie sterczec w kolejkach...

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.