19.04.2017 / 10:59
StoryEditor

Polacy robią bieżące zakupy głównie w Biedronce i Lidlu

Niemal 60 proc. polskich klientów wskazuje dyskonty jako główne miejsce zakupów produktów FMCG. Nieznacznie spadło zainteresowanie małymi sklepami spożywczymi, super i hipermarkety utrzymują się na stabilnym poziomie.

Spadki małych sklepów spożywczych nie są duże:18 proc. w 2016 wobec 21 proc. w 2015. Pozycja hipermarketów i supermarketów utrzymuje się na stabilnym poziomie (odpowiednio 16 i ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.09.2025 / 07:35
StoryEditor
Maxi Zoo z nową strategią cenową. Czy zagrozi dyskontom?
Sieć sklepów Maxi Zoo wprowadza nową strategię cenową. – Obniżamy ceny na dobre – zapewnia Wojciech Kamiński, szef Maxi Zoo Polska (fot. Shutterstock + Maxo Zoo)

Sieć sklepów Maxi Zoo wprowadza nową strategię cenową. – Obniżamy ceny na dobre zapewnia Wojciech Kamiński, szef Maxi Zoo Polska. Jak w praktyce ma być realizowana nowa polityka sieci handlowej?

W artykule przeczytasz:

  • Maxi Zoo z nową strategią cenową
  • Wojciech Kamiński: Obniżamy ceny na dobre w Maxi Zoo
  • Nowa strategia cenowa ma budować zaufanie klientów do sieci
  • Rynek produktów dla zwierząt rośnie o 10 procent
  • Dynamiczny rozwój Maxi Zoo na polskim rynku

Sieć sklepów Maxi Zoo wprowadza nową strategię cenową. – Obniżamy ceny na dobre zapewnia Wojciech Kamiński, szef Maxi Zoo Polska. Jak w praktyce ma być realizowana nowa polityka sieci handlowej?

Maxi Zoo z nową strategią cenową

Maxi Zoo, sieć sklepów z artykułami dla zwierząt, ogłosiła, że wprowadza nową filozofię zakupów pod hasłem „Obniżamy ceny na dobre”. Nowa polityka cenowa najpierw obejmie wybrane produkty, ale w akcję będą włączane kolejne grupy produktowe. Spółka podkreśla, że dyskontowe ceny na artykuły dla zwierząt mają obowiązywać zarówno w kanale tradycyjnym, jak i w e-commerce.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.09.2025 / 17:48
StoryEditor
Polska to nie raj dla producentów przetworów. Ogórki kiszone i dżem ze sklepu nie mają startu do domowych [BADANIE]
Z Barometru Providenta wynika, że w tym roku domowe przetwory już przygotowało ponad 80 proc. Polaków (fot. Shutterstock)

Producenci przetworów owocowo-warzywnych nie mają w Polsce lekko. Choć dwoją się i troją to trzy czwarte mieszkańców naszego kraju nadal woli ogórki kiszone, dżemy czy soki domowej produkcji od tych kupionych w sklepie – wynika z najnowszego Barometru Providenta. Skąd ta miłość do weków robionych własnych sumptem?

Zdaniem Polaków domowe przetwory przewyższają te sklepowe przede wszystkim pod względem smaku i jakości. W ocenie 43 proc. osób badanych w sierpniu br. w ramach Barometru P...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. wrzesień 2025 05:12