18.10.2017 / 14:29
StoryEditor

Polacy zostawiają w sklepach coraz więcej pieniędzy

(fot. ŁR)
Najnowsze dane GUS pokazują, że Polacy zostawiają w sklepach coraz więcej pieniędzy. We wrześniu konsumenci zakupy o 8,6 proc. większe niż rok temu. W okresie styczeń-wrzesień br. sprzedaż detaliczna zwiększyła się w porównaniu z analogicznym okresem ub. roku o 7,2 proc. (wobec wzrostu o 5,3 proc. w 2016 r.).

We wrześniu br. odnotowano wzrost sprzedaży detalicznej w cenach stałych w skali roku o 7,5 proc. (wobec wzrostu o 6,9 proc. przed miesiącem oraz o 6,3 proc. we wrześniu 2016 r....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.07.2025 / 12:00
StoryEditor
Biedronka jak lokalne centrum handlowe? Sieć udostępnia przestrzenie na wynajem
Biedronka chce być jak centrum handlowe? Sieć udostępnia przestrzenie na wynajem (fot. Sheviakova Kateryna/Shutterstock)

Największa sieć handlowa w Polsce zmienia sposób, w jaki funkcjonują jej placówki. Obok codziennych zakupów klienci mogą skorzystać z szeregu dodatkowych usług dostępnych w obrębie sklepów. Co kryje się za decyzją o udostępnieniu przestrzeni komercyjnych w całej Polsce?

Sieć Biedronka rozwija koncepcję lokalnych centrów usługowych. Oprócz tradycyjnych zakupów, klienci mogą skorzystać z dodatkowych udogodnień – od maszyn paczkowych i ładowarek d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.06.2025 / 15:21
StoryEditor
Konkurent Ikei i Jyska wprowadza innowacyjny koncept sklepu, który ma podbić galerie i parki handlowe
Sieć Agata stworzyła nowy format sklepów. Są mniejsze od dotychczasowych  i mają pozwolić sieci wejść do galerii oraz parków handlowych (fot. materiały prasowe)

Sieć Agata obejmująca dotąd wielkopowierzchniowe sklepy z meblami oraz artykułami wyposażenia wnętrz, nastawia się na ekspansję w galeriach i parkach handlowych. Chce jej dokonać za pośrednictwem nowego, mniejszego formatu sklepów. Wiemy kiedy i gdzie zostanie otwarta pierwsza Agata w wersji mini.

Sieć Agata stworzyła nowy format sklepu. Ma jej on pozwolić na dynamiczną ekspansję w kolejnych miejscowościach, do których Agata chce wejść, otwierając placówki w znajdujący...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2025 06:57