18.10.2017 / 14:29
StoryEditor

Polacy zostawiają w sklepach coraz więcej pieniędzy

(fot. ŁR)
Najnowsze dane GUS pokazują, że Polacy zostawiają w sklepach coraz więcej pieniędzy. We wrześniu konsumenci zakupy o 8,6 proc. większe niż rok temu. W okresie styczeń-wrzesień br. sprzedaż detaliczna zwiększyła się w porównaniu z analogicznym okresem ub. roku o 7,2 proc. (wobec wzrostu o 5,3 proc. w 2016 r.).

We wrześniu br. odnotowano wzrost sprzedaży detalicznej w cenach stałych w skali roku o 7,5 proc. (wobec wzrostu o 6,9 proc. przed miesiącem oraz o 6,3 proc. we wrześniu 2016 r....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
16.12.2025 / 13:07
StoryEditor
Logistyka kontraktowa w e-commerce to znacznie więcej niż sama obsługa przesyłek

Logistyka kontraktowa dla kanału e-commerce szybko zmienia się wraz z rosnącymi oczekiwaniami konsumentów. Obsługa dostaw ostatniej mili to tylko wycinek zadań, jakie realizują firmy logistyczne na rzecz swoich klientów. Wyzwań jest wiele, a precyzja działania i optymalizacja procesów są warunkiem przetrwania i rozwoju firm handlowych.

Pandemia bardzo mocno przyspieszyła rozwój e-commerce, jednak handel stacjonarny wciąż dominuje, przynajmniej w branży FMCG. Na rynku dóbr trwałych handel online zaczyna domino...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.12.2025 / 11:23
StoryEditor
Dino Polska blisko pierwszej dziesiątki największych firm na giełdzie
Sklep sieci Dino pod Lublinem

Spółka Dino Polska znajduje się na 12. miejscu pod względem kapitalizacji w zestawieniu firm notowanych na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. To najwyższa pozycja w sektorze handlu detalicznego. Niżej notowani są tacy gracze, jak Allegro, Żabka czy Pepco.

Kapitalizacja spółki Dino Polska to 38,45 mld zł. Ostatnie notowania przyniosły stratę w wysokości -0,71 proc., a w ciągu12 miesięcy wartość firmy spadła o -3,2 proc. Tym niem...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. grudzień 2025 13:47