29.10.2017/11:05

Sieć Polomarket ze strategią employer brandingu. Operator ruszył z projektem PoloCup

We wrześniu br. sieć supermarketów Polomarket zaprosiła swoich pracowników do udziału w wyprawie PoloCup – innowacyjnym projekcie opartym na grywalizacji. Jego celem jest połączenie celów biznesowych z zabawą. 

Wyprawa PoloCup, to kreatywny projekt Employer Brandingu, włączający elementy grywalizacji. Trwać ona będzie 26 tygodni. W tym czasie członkowie załóg, czyli pracownicy sklepów, realizując poszczególne zadania, zdobywać będą dukaty, które umożliwią uzyskanie awansu w grze oraz otrzymanie nagrody lub indywidualnego przywileju. Przedstawiciele firmy podkreślają, że „warto się starać! Bo dzięki zdobytym przywilejom codzienna praca może okazać się łatwiejsza i przyjemniejsza. Na zdobycie kolejnych portów pozwoli przede wszystkim praca zespołowa.”

- PoloCup to jeden z elementów naszej strategii Employer Branding. Poprzez grywalizację włączamy w proces zarządzania i motywowania pracowników mechanizmy znane z gier. Dzięki temu nasze codzienne obowiązki, które z biegiem czasu mogą wydawać się dla nas monotonne, zyskują ponownie na znaczeniu i sprawiają nam przyjemność - mówi Natalia Rapczyńska, kierownik działu rekrutacji i Employer Brandingu w Polomarkecie.

Sieć Polomarket, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom pracowników, nieustannie rozwija pakiet świadczeń pracowniczych. Projekt grywalizacji jest, po kartach pracownika, opiece medycznej i ubezpieczeniu na dobrych warunkach, kolejnym elementem pozapłacowej polityki wspierania pracowników.

- Dzięki grywalizacji angażujemy pracowników, zwłaszcza tych najmłodszych - z pokolenia Y i Z, którzy na co dzień żyją w świecie technologii, a dobra atmosfera motywuje ich do pracy. Biorąc udział w zabawie, możemy również wspólnie świętować 20 lat naszej firmy - dodaje Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w Polomarkecie, odpowiedzialny z zespołem za kreację i komunikację projektu.

- Projekt PoloCup jest autorskim pomysłem naszej firmy i efektem pracy działów analiz i controllingu, HR, marketingu oraz IT. Kluczem do powodzenia projektu było, poza odpowiednią fabułą, analityczne zaprojektowanie zasad zabawy oraz bieżące raportowanie jej wyników - komentuje Robert Mrowiński, dyrektor działu controllingu w Polomarkecie, koordynator całości projektu od strony operacyjnej.

Do współpracy przy projekcie został zaproszony także Paweł Tkaczyk - ekspert w dziedzinie marketingu, budowania marki i grywalizacji oraz autor bestsellerowych książek „Zakamarki marki” i „Grywalizacja”.

Polomarket to jedna z największych polskich sieci supermarketów,która zarządza dzisiaj ponad 280 placówkami handlowymi na terenie całej Polski. Miesięcznie sklepy sieci odwiedza prawie 9 mln klientów w całym kraju. Firma zatrudnia obecnie ponad 6500 osób. 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.