15.03.2023/12:14

Polomarket idzie na noże z ASM. Sieć kwestionuje rzetelność i transparentność badania oraz raportu „koszyka zakupowego” przygotowywanego przez spółkę

Zarząd spółki Polomarket wystosował stanowisko dotyczące wyników tzw. spisu cenowego, który realizuje firma ASM Sales Force Agency w ramach projektu „Badanie i raport Koszyk Zakupowy”. Władze sieci zarzucają twórcom badania nierzetelność i brak transparentności przy przeprowadzaniu badania i wskazują, że przyjęta przez firmę metodologia jest nieprawidłowa i nieoddająca rzeczywistego poziomu cen w supermarketach. Portal wiadomoscihandlowe.pl dotarł do dokumentu.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

5 komentarzy

  • Dostawca 27.03.2023

    Również jestem dostawcą i niestety potwierdzam to. Zatrzymują obniżki w marży, nie przekładają tego na klienta stąd taki wynik Polomarketu.

  • Mixter 18.03.2023

    Niemieckie markety doją rynek na pełnej mocy. Do tego dochodzi Biedronka z 1/3 rynku która osusza już puste stawy. Nie dziwię się Polomarketowi.

  • Lila 16.03.2023

    Normalny Klient, ja nikogo nie obrażam. Rozumiem, że Twój szef kazał Ci tak napisać. Smutne. A co do drożyzny to niestety prawda. Polomarket odstaje cenowo od innych sklepów tej wielkości i z podobną ilością asortymentu. Co do ich marż do doskonale je znam gdyż sprzedawałam do nich różne produkty (np. FMCG) więc wiem co mówię. Gdyby obniżki, które obecnie dostają od producentów przełożyli na konsumentów to w rankingu byliby w lepszej sytuacji ale to sprawa Polomarketu za ile i co sprzedaje. Tak to wygląda.

  • Normalny klient 16.03.2023

    Lila ,głupia jesteś ,albo podstawiona przez biedre

  • Lila 16.03.2023

    Polomarket - nie burz się tak. Wszyscy wiemy, że masz marże kosmiczne i wysokie ceny!! Drożyzna!!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także