29.08.2017/13:52

Polomarket stawia mocniej na modernizację sklepów niż na ekspansję terytorialną

Od kilkunastu miesięcy Polomarket systematycznie remontuje i unowocześnia swoje placówki handlowe. To właśnie modernizacje i zwiększenie sprzedaży z mkw. sklepu było dla sieci priorytetem w ostatnim czasie. 30 sierpnia br. ruszy sklep w Zduńskiej Woli przy ul. Sieradzkiej 38, który został gruntownie zmodernizowany i wprowadzono w nim nowy system identyfikacji wizualnej.

Sklep sieci Polomarket w Zduńskiej Woli przeszedł gruntowną przemianę. Zrobiono termoizolację całego budynku, zamontowano nowy sufit i zmieniono całe wyposażenie. Zupełnie nowe są regały, stoisko mięsno-wędliniarskie, strefa fresh, stoisko piekarniczo-ciastkarskie oraz regał nabiałowy. Obiekt został dostosowany do nowego systemu identyfikacji wizualnej, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.

Sklep przeszedł również metamorfozę techniczną – wprowadzono nowe przyjazne dla środowiska systemy chłodząco-grzewcze, zmodyfikowano system nagłaśniający, założono klimatyzację. Sklep jest teraz bardziej komfortowy również dla pracowników dzięki powiększonym pomieszczeniom socjalnym, nowym ekranom dotykowym przy kasach, a także zoptymalizowaniu układu alejek sklepowych. Odnowiony parking pomieści około 30 samochodów.

– Zależy nam na tym, aby nasze sklepy były jak najbardziej komfortowe zarówno dla naszych klientów, jak i pracowników. Dlatego w ostatnich miesiącach bardziej niż na ekspansję terytorialną stawiamy na modernizowanie starszych placówek – komentuje Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w Polomarkecie.

W Zduńskiej Woli funkcjonują 3 sklepy sieci Polomarket, a w całym województwie łódzkim – 20. W całym kraju sieć ma blisko 290 nowoczesnych placówek obecnych zarówno w małych, jak i dużych miastach na terenie całej Polski.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.