26.07.2018/21:49

Polomarket wprowadza marki własne dedykowane kobietom

W sklepach polskiej sieci Polomarket pojawiły się nowe indeksy znanych marek własnych, a wśród nich między innymi produkty przeznaczone dla kobiet marki Viana Intima i Lady Shick. To kolejne produkty z kategorii private label, które weszły do oferty sieci w ciągu ostatnich tygodni.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z sektora handlu i FMCG w jednym miejscu;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.