26.08.2019/00:15

Polomarket wprowadza nową aplikację mobilną i rozwija program lojalnościowy

Sieć supermarketów Polomarket startuje z zupełnie nową aplikacją mobilną - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Poszerza ona możliwości funkcjonującego już od ponad trzech lat programu lojalnościowego Polokarta. Ponad 1 mln jego aktywnych użytkowników, a także nowi klienci już od 28 sierpnia będą mieli do dyspozycji wiele dodatkowych i atrakcyjnych korzyści w ramach zarówno programu Polokarta, jak samej aplikacji.

Nowa aplikacja Polomarketu to element realizacji ważnego punktu strategii marketingowej zakładającego konsekwentną transformację cyfrową komunikacji sieci, a także wielokanałowe budowanie lojalności klientów.

- Już teraz nasz program Polokarta z ponad milionem wydanych i aktywnych kart jest jednym z większych funkcjonujących w sieciach FMCG w Polsce. Poszerzenie go o mobilną kartę w aplikacji pozwoli na jego dalszy rozwój i dotarcie do nowych klientów, zwłaszcza tych ceniących rozwiązania mobilne – mówi Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu Polomarket.

Użytkownicy, którzy pobiorą bezpłatnie aplikację Polomarket z platformy Google Play lub App Store i zarejestrują w programie lojalnościowym, będą mogli natychmiast skorzystać ze wszystkich promocji dla posiadaczy standardowej Polokarty oraz wielu dodatkowych dedykowanych promocji. To jedna z ważniejszych, ale nie jedyna korzyść dla użytkowników.

Nowa aplikacja Polomarket umożliwia także zbieranie i wykorzystywanie punktów w programach lojalnościowych, wygodny dostęp do przepisów z programu kulinarnego sieci „Na Szlaku Smaku” na tanie i szybkie dania z jednoczesną możliwością automatycznego tworzenia list zakupowych.

Użytkownicy aplikacji mogą też w łatwy sposób oceniać zakupy w Polomarkecie poprzez moduł do pomiaru Customer Experience (CX na platformie Opinello), a także sprawdzać nowości w katalogu marek własnych sieci, w tym serwisu z winami dedykowanymi „Dobre Grono”. Aplikacja umożliwia również przeglądanie w łatwy i szybki sposób gazetek promocyjnych oraz wyszukiwanie sklepów sieci.

Uruchamiana przez sieć aplikacja będzie rozwijana w przyszłości, uwzględniając doświadczenia zakupowe oraz opinie klientów sieci i jednocześnie użytkowników, zbierane i monitorowane przede wszystkim przez narzędzie do pomiaru CX) wdrożone w sieci już kilka lat temu.

Nowa aplikacja mobilna to kolejne w ostatnim czasie, po uruchomieniu na początku lipca br płatności Blik mobilne rozwiązanie w Grupie Polomarket.

Grupa Polomarket to blisko 280 nowoczesnych placówek handlowych na terenie całej Polski. Miesięcznie sklepy sieci odwiedza prawie 9 mln klientów w całym kraju. Firma zatrudnia już ponad 6300 osób.

Dodaj komentarz

2 komentarze

  • darc 31.08.2019

    Te sklepy zmieniają się na plus.

  • Kibic Polomarketu 26.08.2019

    Super sprawa bravo !

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.