Mirosław Podeszwik, Polomarket: Polomarket osiągnie w 2016 r. 2,6 mld zł przychodu
Sieć Polomarket w III kw. 2016 r. notuje wzrost sprzedaży i otwiera kolejne sklepy. Dynamiczny i stabilny rozwój potwierdza dobrą kondycję finansową spółki. Władze sieci sygnalizują chęć przyspieszenia ekspansji.
- Polomarket to silna polska marka, którą budujemy każdego dnia. Nasz biznes jest rentowny, nasze udziały w sprzedaży rosną, a sieć naszych placówek stale się poszerza. Konsekwentnie realizujemy naszą nową strategię, dzięki której rozwijamy się organicznie. Rozważamy też przyspieszenie rozwoju Polomarketu i bacznie przyglądamy się innym, kompatybilnym z nami, sieciom, które mogą nie przetrwać dynamicznych zmian na rynku – mówi Mirosław Podeszwik, dyrektor generalny Polomarketu.
Zwiększanie udziałów rynkowych jest dla sieci istotnym celem, systematycznie realizowanym od momentu podziału sieci w 2014 r. Polomarket notuje stałe wzrosty sprzedaży - w pierwszym półroczu br. było to ponad 7 proc. Sieć zamknęła rok 2015 przychodem ze sprzedaży na poziomie 2,38 mld złotych. Prognozowany przychód w roku bieżącym to blisko 2,6 mld złotych.
Jednocześnie sieć rozwija swoją obecność na rynku, otwierając nowe placówki na terenie całego kraju. Zgodnie z planami, na koniec roku 2016 Polomarket będzie dysponował blisko 300 sklepami. To oznacza, że do końca roku firma otworzy ok 15 nowych sklepów.
Ponadto, Polomarket pracuje intensywnie nad przebudową i poszerzeniem oferty marki własnej. Dotychczasowe działania przyniosły spodziewane efekty, a nowe produkty marki własnej okazały się być hitami sprzedaży.
Polomarket to jedna z największych polskich sieci supermarketów. Firma zaczynała w 1997 roku od 27 sklepów. Dziś Polomarket to ponad 285 nowoczesnych placówek obecnych zarówno w małych, jak i dużych miastach na terenie całej Polski.
3 komentarze
-
01.09.2016
trzeba było poczytać wypowiedź prezesa Stokrotki, tam to dopiero są "czary" i fantastyczne wizje
-
01.09.2016
Ale czarodziej z tego dyrektora
-
01.09.2016
To już niewiele im brakuje.
7