12.04.2019/15:07

Połowa Polaków kupuje w sieci, połowa chce testować w sklepie

50 mld złotych – tyle według raportu Interaktywnie.com wydamy na zakupy online w 2019 roku. Jak podają Ecommerce Europe i SAP, już 49 proc. Polaków robi regularnie zakupy online. Inne badania SAP pokazują, że tyle samo Polaków wciąż chce testować produkty „na żywo”. Priorytetem staje się więc budowa spójnych doświadczeń klientów – niezależnie od wybranej formy kontaktu z marką.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • tymon_34 29.04.2019

    Handel internetowy według mnie to aktualnie najprężniej rozwijająca się dziedzina handlu. Dlatego sam przeniosłem swoje usługi również do sieci i bez zatrudnieni kilku kolejnych osób się nie obeszło, ze względu na podwojoną liczbę zamówień. Przydatnym okazało się narzędzie od bazo.io, wiedziałem kto jest zainteresowany moimi produktami i automatycznie wysyłałem swoje oferty. Odzew był spory, co za tym idzie sprzedaż też.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.