19.11.2019/12:35

Polscy konsumenci są bardzo optymistyczni

– Polska charakteryzują się niesamowicie wysokim wskaźnikiem optymizmu konsumenckiego. Widać to także w kategoriach alkoholi i napojów bezalkoholowych – mówił Marcin Cyganiak, dyrektor komercyjny firmy Nielsen, podczas Kongresu Alkohole i Napoje 2019.

Ekspert zaznacza, że po raz pierwszy w historii badań Nielsena, poziom optymizmu konsumenckiego jest większy niż średnia europejska. Wyprzedza także znacznie średnią światową.

Dla polskich konsumentów to dobry czas, aby kupować i wydawać więcej. – Na fali tych trendów widzimy też zmiany w kategoriach alkoholi i napojów bezalkoholowych. Polacy nie zwiększają wolumenu spożywanych produktów, ale widzimy szybki wzrost wartości sprzedaży. Rośnie wartość koszyka alkoholowego i bezalkoholowego – powiedział Cyganiak i dodał, że jest to efekt większego zainteresowania produktami z segmentu premium, a także spadek znaczenia segmentu economy.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.