31.10.2017/14:50

Polska i Europa Środkowo-Wschodnia głównym polem bitwy wielkich sieci handlowych [ANALIZA]

Europa Środkowo-Wschodnia staje się ważnym miejscem wykluwania się innowacji, a tempo zmian stanowi rosnące wyzwanie zarówno dla detalistów, jak i dostawców. Kantar Retail pozbierał przykłady najważniejszych działań, podejmowanych w tym roku przez sieci handlowe w Polsce i regionie. Będą one przedmiotem dyskusji podczas szczytu handlu i e-commerce w Wiedniu.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • zyga 31.10.2017

    A dlaczego Polskie sieci sklepów nie rozpowszechnia się na zachodzie ?? tylko ciągle drenują nasz kraj

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.