Polski bot sprzedażowy znalazł inwestora
Firma Kogifi nabyła pakiet inwestorski w start-upie rozwijającym projekt o nazwie IamBot - bota sprzedażowego, czyli automatycznego sprzedawcy wyposażonego w sztuczną inteligencję, który w konwersacji z klientem samodzielnie prowadzi sprzedaż towarów i usług, rekomenduje nowe zakupy oraz udziela rad odnośnie już zakupionych produktów.
Klienci sklepów wykorzystujących technologię IamBot mogą konwersować z nim przez komunikatory Facebook Messenger, WhatsUp, WeChat czy Viber, a także za pomocą asystentów głosowych Google czy Amazona.
- Niezmiernie cieszymy się z finalizacji tej inwestycji, która doskonale wpisuje się w naszą wizję budowy i wspierania startupów, realizujących ideę smart commerce, czyli inteligentnego handlu - mówi Tomasz Gibas, który niedawno objął stanowisko prezesa Kogifi.
- IamBot jest projektem, który wyprzedza swoje czasy i kształtuje przyszłość cyfrowego marketingu. Dzięki niemu możliwe będzie uzupełnienie naszej oferty, w której znajdują się już rozwiązania z zakresu digital marketing, technologie AI i AR oraz startupy, takie jak rodzimy asystent głosowy. Nasza firma pracuje już nad integracją technologii IamBot z wiodącymi na rynku platformami marketingu cyfrowego i e-commerce - dodaje Jakub Koba, dyrektor techniczny i specjalista marketingu cyfrowego grupy Kogifi.
9