Polski e-handel: połowa firm działa w zaledwie trzech województwach
Co do zasady, sklep internetowy może zostać założony w dowolnym miejscu. W praktyce w Polsce niektóre regiony wyraźnie odstają. Na korzyść lub przeciwnie. Jak pokazują dane platformy Shoper, aż 49 proc. sklepów działa w zaledwie trzech województwach.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
27.06.2018
Dawno temu było dużo małych i mniejszych sklepików które upadały jak muchy w smole po sprowadzaniu towarów z zachodniej granicy zachwalanych że są lepsze jak te czołgi co by się rozpadły na wojnie, po eksperymencie z zachodnimi produktami przyszedł czas na hipermarkety w których lansowano zagraniczne produkty gorszej jakości bo nikt nie badał ich jakości a pieniądz odgrywał tu role nadrzędną.(zarabiała zagranica)..cała ta transformacja w branży spożywczej towarzyszyły reklamy w mediach zagranicznych, dodatkowe opłaty wprowadzone przez rząd PO zdławiły polskich producentów i sklepikarzy na korzyść hipermarketów a jakość kupowanych tam produktów się pogarszała, wprowadzono GMO które miało przykryć brzydki smak zachodu, doprowadzono do upadku kluczowe polskie branże spożywcze (cukrownie) a wszystkiemu towarzyszyło wmawianiu ludziom że zachodnie produkty są lepsze, a wraz z ekspansją tych zachodnich produktów pojawiły się alergie i choroby układu pokarmowego