26.01.2016/11:00

Polski handel z dostępem do potężnego centrum analityki Big Data

Instytut badawczy ABR Sesta został wyłącznym partnerem w Polsce globalnej firmy badawczej Information Resources Inch (IRi). W ten sposób zyskał dostęp do największego na świecie centrum analityki Big Data w obszarze marketingu i sprzedaży, które zatrudnia 250 data scientists. Współpraca dotyczy również wdrażania nowoczesnej platformy, o nazwie HRS, do zarządzania danymi w sieciach handlowych oraz zaawansowanej analityki.

W ramach współpracy ABR Sesta będzie przygotowywać dane do analizy i wysyłać je do IRi. Wyniki analiz zespołu IRi, w formie tabeli i modeli, będą następnie przeglądane przez zespół ABR Sesta, który na ich podstawie przygotuje raporty dla klientów. W ten sposób łączone jest 20-letnie doświadczenie ABR SESTA w interpretacji trendów i specyfiki handlu w Polsce z doświadczeniem analitycznym IRi, które co roku powiększa się o kolejne 2500 projektów pochodzące od 170 producentów i sieci handlowych z całego świata. Zakres analityki jest bardzo szeroki i obejmuje analizy programów lojalnościowych, koszykowe, cenowe, promocyjne, mediowe, asortymentowe oraz czynniki zewnętrzne jak np. pogoda. Do globalnych klientów IRi w tym zakresie należą m.in. takie firmy jak Unilever, P&G, Danone, Nestle, Pfizer, Bayer, Henkel.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.