Polski kryzys właściciela marki Hoop
Kofola, właściciel firmy Hoop Polska, poinformował w raporcie za 2017 rok o znacznym spadku sprzedaży w Polsce. To kolejny taki rok z rzędu – od 2014 przychody firmy spadły o połowę. Kofola zamierza podjąć działania, by odwrócić negatywny trend. - Poszukujemy okazji akwizycyjnych lub rozważymy inne opcje strategiczne – poinformował prezes Jannis Samaras.
Pozostało jeszcze 91% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
3 komentarze
-
07.04.2018
Hoop zamyka rozlewnię w Grodzisku Wlkp. a miasto odżywa na fali piwa grodziskiego i nowej rozlewni wody która ma być wybudowana na dniach, wystarczyło wskrzesić wodę Grodziską jako markę jeszcze z czasów PRL i łatwo można zakasować to co inni proponują - woda z GRodziska ma bardzo dobre parametry i konkurencja się do niej umywa...
-
06.04.2018
Tak to jest jak nie ma coverage.
-
06.04.2018
Hoop kojarzy mi się z marką własną w JMD "wyprodukowano przez Hoop Polska" i skład 1:1 to zła baza do budowania pozycji marki tzn. bardzo dobra dla JMD oni akurat na bazie reklam marki Hoop wypracowała sobie markę własną. Zresztą JMD powinien współfinansować reklamy Hoop'a. Może kiedyś takie numery przechodziły ale od dawna klient jest smart i coraz częściej "Wiem, co jem i wiem, co kupuję".
sami zresztą wspierali edukacje klienta, że hoop to super markę robi przypomnijmy sobie te foldery reklamowe marki własnej w JMD , gdzie top managment chwalił się, że produkuje marki własnej dla JMD.
Ot... krótkowzroczność+uległość+brak szacunku dla swojej marki
2