Polski rynek e-commerce rośnie najszybciej w Unii
Odsetek Polaków robiących zakupy w sklepach internetowych wzrósł w 2016 roku o 7 pkt proc. – najwięcej w gronie państw unijnych – podaje „Rzeczpospolita”.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
- Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
- Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
1 komentarz
-
23.02.2017
Należy zwrócić uwagę, że e-commerce jest nie tylko dla klientów indywidualnych, ale doskonale radzi sobie również w kanale sprzedaży hurtowej między podmiotami gospodarczymi tj. dla kupujących firm sosy za 100 zł do pizzerii, ale i mąkę od producenta na palety.
1