09.07.2020/11:11

Polski rynek FMCG urośnie w 2020 r. nawet pomimo pandemii

Wartość rynku FMCG w Polsce pomimo pandemii nie spadnie w 2020 r., lecz może wzrosnąć nawet o więcej niż 1 czy 2 proc. - uważa Karolina Zajdel-Pawlak, dyrektor zarządzająca Nielsen Polska.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.