03.09.2016 / 17:03
StoryEditor

Polski smart shopper chce już nie tylko ceny i jakości, ale …

Sklep sieci Społem (materiały własne)
Smart shopping – „sprytne” zakupy – nie są w naszym kraju niczym nowym, pojęcie to weszło już niemal do codziennego słownika Polaków. Nawet ci, którzy go nie znają, sami uprawiają smart shopping. Warto więc dobrze zrozumieć czym są „sprytne” zakupy polskich konsumentów, bo tak, jak wiele aspektów naszej rzeczywistości, także to zjawisko w ciekawy sposób się zmienia.

- Nie tak dawno kupić „sprytnie” oznaczało „tanio”. Tłumaczy to gigantyczny sukces Biedronki, która dla 41% Polaków jest głównym sklepem. Jednak widać, że niska cena to już za m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.11.2025 / 14:14
StoryEditor
Szach-Mat! Maspex pokazuje jak robiąc przejęcia skutecznie budować pozycję regionalnego lidera rynku FMCG
Krzysztof Pawiński, prezes zarządu Grupy Maspex (mat. prasowe Maspex)

Maspex Romania, spółka należąca do Grupy Maspex – właściciela marek alkoholowych, takich jak Żubrówka, Soplica czy Becherovka – uzyskała niezbędne zgody organów ochrony konkurencji na nabycie większościowego pakietu akcji Purcari Wineries. Transakcja została przeprowadzona w ramach oferty publicznej w lipcu 2025 r., a jej finalizacja czyni Grupę Maspex większościowym akcjonariuszem jednego z największych producentów win i brandy w Europie Środkowo-Wschodniej.

To kolejny etap konsekwentnie realizowanej strategii ekspansji Grupy Maspex na rynku alkoholi w regionie CEE.

- Przejęcie kontrolnego pakietu akcji Purcari Wineries Group to ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.11.2025 / 17:37
StoryEditor
CCC przejmie kontrolę nad spółką odzieżową. Ma prawie 200 sklepów
Sklep sieci Kaes (fot. Kaes)

Grupa CCC dostała zgodę UOKiK na przejęcie kontroli nad spółką MKRI. Do pełnej konsolidacji ma dojść na początku przyszłego roku.

- Dostaliśmy bezwarunkową zgodę na przejęcie MKRI. Przebadamy firmę jeszcze raz dokładnie, zrobimy pełne due diligence, a potem będzie przejęcie pakietu większościowego i pełna ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2025 06:42