03.09.2016 / 17:03
StoryEditor

Polski smart shopper chce już nie tylko ceny i jakości, ale …

Sklep sieci Społem (materiały własne)
Smart shopping – „sprytne” zakupy – nie są w naszym kraju niczym nowym, pojęcie to weszło już niemal do codziennego słownika Polaków. Nawet ci, którzy go nie znają, sami uprawiają smart shopping. Warto więc dobrze zrozumieć czym są „sprytne” zakupy polskich konsumentów, bo tak, jak wiele aspektów naszej rzeczywistości, także to zjawisko w ciekawy sposób się zmienia.

- Nie tak dawno kupić „sprytnie” oznaczało „tanio”. Tłumaczy to gigantyczny sukces Biedronki, która dla 41% Polaków jest głównym sklepem. Jednak widać, że niska cena to już za m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.10.2025 / 13:29
StoryEditor
Polscy konsumenci aktywnie ograniczają wydatki na żywność. Przemyślane zakupy wyróżniają nas na tle innych krajów regionu [LICZBY]

Jak wynika z raportu PwC " Smak, cena, świadomość: Mapa wyborów konsumenckich Polaków", Polacy aktywnie kontrolują swoje wydatki na żywność. Nie oznacza to wyłącznie polowania na najniższe ceny i promocje. Liczą się też racjonalne decyzje zakupowe.

Nie kupuję pod wpływem impulsu!

Polscy konsumenci aktywnie kontrolują wydatki na żywność. Blisko połowa wykorzystuje zapasy i planuje posiłki, aby unikać impulsywnych zakupów...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.10.2025 / 13:31
StoryEditor
KFC bez kurczaka? Sieć testuje fast-food w wegetariańskim formacie
Sieć KFC uruchomiła pierwszy wegetariański lokal w Europie Wschodniej. Znaiduje się on w kijowskim centrum handlowym Blockbuster Mall (fot. rau.ua)

Amerykańska sieć KFC, znana na całym świecie z dań z kurczaka, otworzyła pierwszą wegetariańską restaurację w Europie Wschodniej. Eksperyment prowadzony jest w Ukrainie i ma dać odpowiedź na pytanie, czy fast-food bez mięsa przyjmie się wśród klientów, a jego prowadzenie będzie opłacalne.

29 września 2025 r. w kijowskim centrum handlowym Blockbuster Mall sieć KFC uruchomiła pierwszy wegetariański lokal w Europie Wschodniej. 

Alina Kiptik, dyrektorka gene...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. październik 2025 16:02