Polskie firmy FMCG inwestują dwa razy mniej od zagranicznych konkurentów
Skuteczność firm z branży FMCG istotnie oddziałuje na polskie społeczeństwo oraz naszą gospodarkę. Najlepszą miarą jest efektywność inwestycji firm. Zagraniczni inwestorzy stanowią 50-53% rynku sektorowego, a dotychczas zainwestowali 55 miliardów euro.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Subskrypcja roczna (365 dni)149.99 zł - 365 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
2 komentarze
-
21.06.2017
@ KB Jak ktoś mądrze mówi to trzeba słuchać i rozwijać przewagi tam gdzie polski kapitał jest w stanie je rozwijać - pomysłów mnóstwo na rynku tylko trzeba odważniej po nie sięgać
-
20.06.2017
Pan, którego zawód to komentowanie i pouczanie, z nawet nieskrywanym poczuciem wyższości wobec tych, do których mówi!
10