23.02.2022 / 08:14
StoryEditor

Polskie innowacje zmieniają światowy handel. Delipop ma ambitne plany

W rozwoju sieci Delipop istotną rolę odgrywają rozwiązania przyjazne dla środowiska naturalnego (fot. Delipop)
Jesienią zeszłego roku stolica Francji była świadkiem narodzin nowej marki, która może zrewolucjonizować globalne rynki dostaw w kanale e-grocery. W Paryżu uruchomiona została pierwsza w Europie zrobotyzowana sieć punktów odbioru zakupów spożywczych typu click & collect pod szyldem Delipop. To joint venture polskiej firmy Retail Robotics oraz Grupy Star Service, które mają ambicję, aby z pomocą najnowszych technologii uwolnić niewykorzystany potencjał drzemiący w handlu detalicznym.

Pierwszą siecią, która połączyła swoje siły z Delipop, jest francuski Carrefour. W 2022 r. do współpracy mają dołączyć kolejni duzi operatorzy spożywczy. Według planów firmy, we...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.10.2025 / 12:52
StoryEditor
Kto naprawdę rządzi półką z napojami w małych opakowaniach? Najnowsze dane pokazują zaskakujący obraz rynku
Kto naprawdę rządzi półką z napojami w małych opakowaniach? (fot. Shutterstock)

Rynek napojów w małych opakowaniach staje się coraz bardziej konkurencyjny, a walka o widoczność produktów na sklepowych półkach przybiera na sile. Najnowsze dane eLeader pokazują, jak niewielkie różnice dzielą czołowe marki i jak duży udział w ekspozycji zyskują mniejsi gracze.

Małe butelki i puszki to dziś jedna z najbardziej dynamicznych kategorii w segmencie beverage. Jak pokazuje analiza firmy eLeader, obejmująca wody, soki, energetyki, izotoniki, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.10.2025 / 21:56
StoryEditor
Dyskonty napędzają wzrost rynku detalicznego w Polsce. Jednak w 2026 r. sektor czeka hamowanie

W 2025 r. dyskonty i supermarkety napędzają wzrost sprzedaży w Polsce. Eksperci ostrzegają jednak przed spowolnieniem rynku detalicznego w 2026 r. Co takiego się wydarzy?

Dyskonty i supermarkety napędzają wzrost rynku detalicznego w Polsce

W II kwartale 2025 r. sytuacja w handlu detalicznym w Polsce znacząco się poprawiła po słabym początku ro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. październik 2025 10:40