13.01.2017/10:13

Polskie marki mogą pokazać się za granicą

200 mln zł czeka na małe i średnie firmy, które chcą promować produkty za granicą – pisze „Puls Biznesu”.

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości przygotowała konkurs dla małych i średnich firm, w którym do wygrania są dotacje na promocje produktów i usług za granicą. Preferowane będą firmy przedsiębiorstwa chcące promować się poza Europą.


Przedsiębiorcy mogą zgłaszać wnioski od 10 lutego do 13 marca. Ich produkty powinny być konkurencyjne do już obecnych na rynkach międzynarodowych.

Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest prowadzenie przez zgłaszające się firmy samodzielnej działalności badawczo-naukowej w ciągu ostatnich trzech lat. 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.