24.09.2020/13:37

Ponad 100 bezglutenowych produktów marki własnej Biedronki z Przekreślonym Kłosem

Ponad sto produktów marki własnej dostępnych w sklepach sieci otrzymało znak Przekreślonego Kłosa, przyznawany przez Polskie Stowarzyszenie Osób z Celiakią i na Diecie Bezglutenowej.

System znakowania żywności bezglutenowej znakiem licencyjnym jest połączony z jej regularną kontrolą. Biedronka pochwaliła się, że jako jedna z pierwszych sieci handlowych w Polsce w 2014 r. zaczęła w ramach marki własnej oferować produkty bezglutenowe. Sieć zapowiedziała, że będzie aktywnie rozwijać asortyment w tym kierunku, bo osób z nietolerancją glutenu przybywa, coraz więcej osób decyduje się też ograniczyć jego spożycie.

„Dzięki współpracy z Biedronką produkty bezglutenowe stały się szeroko dostępne w całym kraju, a do tego można je kupić po przystępnych cenach. Dotyczy to nie tylko wyrobów specjalistycznych, takich jak np. makarony „Pastani” czy największego hitu – bezglutenowej pizzy „Donatello”, ale także żywności do ogólnej konsumpcji – mówi Małgorzata Źródlak, prezes Polskiego Stowarzyszenia Osób z Celiakią i na Diecie Bezglutenowej.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także